2014. január 12., vasárnap

19.Balhé

Sziasztok!
Sajnálom a sok késést, de egyszerűen nem volt ötletem a 
folytatáshoz. Ma viszont összeszedtem magam és befejeztem.
Nem lett hosszú és szerintem nem ez a legjobb rész, amit írtam, de
remélem tetszeni fog. A következő részt már a barátnőm kell írja és
amint lesz ideje meg is fogja írni.
Köszönjük a 20 rendszeres olvasót és az előző részhez érkezett komit!
Jó olvasást!
   Puszi Evelyne és Lissa!




  
  Egész éjjel azon gondolkoztam, hogy hatalmas hibát követek el, amiben teljesen igazam van, hiszen én most csak felejteni akarok és tudom, hogy ezzel megbántanám Ty-t, pedig nem szeretném. Én mindig barátként tekintettem rá, oké nem azt mondom, hogy nem helyes és nem jönnék ki vele jól, ha összejönnénk, de nekem nem ő kell, nem rá gondolok nap mint nap, hanem egy olyan személyre akit szeretnék kitörölni az agyamból, de nem tudok. A tegnapi csókok csak botlások voltak, de ezt mégis, hogy mondjam meg Ty-nak? Sosem voltam jó ezekben a beszélgetésekben, sőt még sosem volt ehhez hasonló beszélgetésem senkivel sem, de most meg kellesz tegyem, hiszen nem akarom, hogy megbántsam.
  - Minden rendben? - ül fel Ty az ágyban és aggódóan néz rám. Itt az idő el kell neki mondanom, most vagy soha.
  - Óóóó - sóhajtok fel, majd az arcomat a kezeim közé temetem. Megdörzsölöm a szemem, majd ránézek. - Nem tudom, hogy hol kezdjem - miért ilyen nehéz elmondani az igazságot? - A tegnap este hiba volt - motyogom.
  - Miért lenne az?
  - Ty - fogom meg a kezét - én nem akarlak téged megbántani, de nekem ez nem fog menni. Szeretlek, de csak mint barátot, nekem valaki másért dobog a szívem és hiába próbálom őt kiverni a fejemből nem fog menni - tudom, hogy megbántom ezzel, de el kellett neki mondanom. - Sajnálom.
  - Bee - néz a szemeimbe - én megértelek. Tudom, hogy milyen amikor az ember szerelmes, de olyan személybe akibe nem kéne annak lennie... azt hiszed, hogy most haragszom rád, de tudnod kell, hogy nem.
  - De én most olyan rosszul érzem magam - motyogom.
  - Kiscsillag - húz magához - nem kell rosszul érezned magad, mert nem haragszom és még mindig te vagy a legjobb barátom, meg persze Sofie.
  Jó volt ezt hallani tőle, de a szívem mélyén tudtam, hogy csalódott, de nem mondtam semmit, inkább örülök, hogy nem bántottam annyira meg, hogy többet szóba se akar velem állni. Kimásztunk az ágyból, majd megreggeliztünk. Felvettem a tegnapi ruhámat és elbúcsúztam Ty-tól. Velem akart jönni, de jobbnak látom, ha most nem viszem haza őt is. Elég lesz egyedül szembenéznem Harryvel és a többiekkel is. Amint kiléptem az ajtón, megcsapott a hideg levegő. Jól esett egy kis séta, már majdnem az ajtó előtt álltam, amikor egy olyan személy lépet ki rajta, akit soha az életben nem szerettem volna itt látni.
  - Te meg mi a francot keresel itt? - förmedtem rá.
  - Én is örülök neked Bee - mosolyog rám, amitől a hideg ráz ki. Mellesleg meg pont úgy néz ki mint akit agyonvertek.
  - Dave, ne gyere közelebb és ne jópofiz itt nekem, inkább azt mond el, hogy mi a jó francot keresel itt?
  - De kis tüzes valaki, mint mindig nemde Bee - még egy ilyen és esküszöm kap még egy ütést a többi közé. - Sophiet látogattam meg.
  - Hogy mi van?
  - Jól hallottad.
  - Akadj le Sophieról, szállj végre ki az életéből és hagyd, hogy nyugodtan éljen - emelem fel még jobban a hangom.
  - Majd akkor békén fogom hagyni mikor boldog lesz, de nem az viszont velem az lenne.
  - Te tiszta hülye vagy - akadok ki. - Soph igenis nagyon boldog. Sokkal, de sokkal boldogabb, mint amilyen veled volt. Ha nem kérsz még egy monoklit az arcodra, akkor szállj ki szépen az életéből - erre csak elnevette magát.
  - Csak nehogy pofára ess majd - halat el mellettem még mindig nevetve.
  - Vissza ne gyere - kiabálom utána, majd belépek az ajtón és mérgemben jól bevágom magam után azt.
  Nem hiszem el, hogy ez a barom képes volt eljönni Londonba Amerikából csak azért, hogy ismét fájdalmat okozzon az én barátnőmnek. Remélem megértette amit mondtam neki, mert ha a barátnőmről van szó akkor bármire képes vagyok és egyáltalán nem érdekel, hogy ő fiú és erősebb nálam... Beléptem a nappaliba ahol mindenki ott volt Niallt és Sophiet kivéve.
  - Te kiabáltál az előbb? - kérdezte Liam. Szóval behallatszott.
  - Igen - válaszoltam kicsit durván. - Mi a francot keresett ez itt? - kérdeztem meg tőlük.
  - Nyugodj meg - hallottam a rekedt hangját.
  - Harry szállj már végre le rólam - ültem le az kanapéra, majd a többiekre néztem a válaszukra várva.
  - Sophiet akarta látni - válaszolta Louis.
  - És mi a francot akart?
  - Hát eléggé nagyképű egy csávó, de szerintem békülni akart vagy inkább csak folytatni ahonnan abbahagyták - vonta meg a vállát Zayn.
  - Nem is tudod, hogy mekkora egy barom - morgom. - Hol van Sophie?
  - Az emeleten, de most inkább hagyd őket magukra - válaszolta Liam. - Niall összeverekedett Davevel vagy kivel, Sopie is eléggé kiborult, de szerintem most jobb lenne, ha hagynád, hogy megbeszéljék a dolgaikat.
  - Igazad van - sóhajtom, majd az asztalra téved a tekintetem, ahol egy csomó magazin van. Egy pillanat, de miért van az én képen egy páron? Elvettem egyet, majd miután megláttam a címét a dühöm a hatszorosára nőt.
  - Megmagyarázom - szólalt meg Harry.
  - Mi a franc ez? - nézek rá. - Hát ezt egyszerűen nem hiszem el!
  - Mindent elintézünk, nem fognak rólad vagy rólunk beszélni - lép hozzám közelebb.
  - Maradj ott ahol vagy - állítom meg. - Mi az, hogy rólunk? Nincs olyan, hogy rólunk Harry. Sosem volt és sosem lesz.
  - Ne mond ezt...
  - Harry - állok fel és lépek elé - megbántottál. Soha az életbe nem bántott még egy pasi sem ennyire meg mint te. Ha meg is tudnék neked bocsájtani, akkor sem lenne közöttünk semmi. Semmi!
  - Azt hiszem nekünk le kéne lépni - hallom Liam suttogását, de nem törődök vele.
  - Próbáltam magammal elhitetni az elején, hogy te nem csak meg akarsz engem fektetni, de tévedtem... végig ez volt a célod.
  - Ez nem igaz...
  - De, de igen igaz, ne tagad, mert nem tudod - sóhajtom. Érzem, hogy a szemem sós könnyek marják, már megint sírni fogok miatta, még sosem sírtam ennyit senki miatt sem... hírtelen megszédültem és az utolsó szó, amit hallottam az a nevem volt az ő szájából.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése